У Полтаві розглянули пропозиції до Стратегії регіонального розвитку Полтавської області на 2021-2027 роки з питань культури і туризму

25 червня 2020 року  у приміщенні Полтавської обласної державної адміністрації відбулося перше засідання цільової підгрупи з розробки пропозицій галузей культури і туризму до Стратегії регіонального розвитку Полтавської області на 2021-2027 роки.

Участь у засіданні взяла заступник голови Полтавської ОДА Катерина Рижеченко, яка наголосила : «Наша головна мета – зробити реальні речі. Не має бути так, що все озвучене залишилося лише на папері. Тож приймаємо будь-яку допомогу та критику. Стратегія має бути орієнтована на споживача культурних і туристичних послуг».

До участі в обговорення запросили представників депутатського корпусу, практиків у сфері туризму.

Заступник директора департаменту культури і туризму Інна Шерстюк наголосила: «Метою засідання є доопрацювання Стратегії регіонального розвитку Полтавської області на 2021-2027 роки, у якої напрямки культури, креативні індустрії та туризм висвітленні досить скупо, на сьогодні в нас є дещо інше бачення по пріоритетності».

 «Нам треба визначити об’єкти, які є на сьогодні «туристичними магнітами», визначити об’єкти які є привабливими, але потребують доопрацювання. Ми хочемо показати що ми готові перетворити ще цілий ряд об’єктів на «туристичні магніти» на території полтавської області до 2027 року», -говорить Інна Шерстюк.

В рамках засідання також обговорили нові напрямки розвитку туризму: гастротуризм, екотуризм, види активного відпочинку( байдарки, скелелазіння), розробку нових туристичних маршрутів, під’їзд до об’єктів тощо. Говорили про створення в області віртуального інформаційного центру, це 15 сенсорних інформаційних кіосків на території Полтавської області. Також до Стратегії включать створення бренду Полтавської області. Нині завершують розробку логотипу.

Всі пропозицій скомпоновані та відправлені на доопрацювання членам підгрупи. Наступне засідання підгрупи відбудеться за тиждень.

 

https://np.pl.ua/2020/06/informatsiynyy-tsentr-lohotyp-i-brendbuk-na-poltavshchyni-rozrobliaiut-stratehiiu-rozvytku-oblasti-z-pytan-kul-tury-i-turyzmu/


Друк   E-mail